New Bitch On The Blog

step by step - uh baby !

Monday, June 8, 2009

møde -ligesom da mor var dreng !


Først en løbetur langs langeline... DÈT er så skønt ... jeg forestiller mig altid at det er Hudson-river.. så føles åndenøden lidt mildere....
Så et godt og meget impulsivt bandmøde...stadig iført løbetøj......( HVOR FINDER MAN PÆNE LØBESKO ???) På en dejlig og meget autentisk jazzclub... Der var os 3, bartenderen og en lidt liderlig men meget beruset ældre bøsse .. som stolt bekendtgjorte at han have glidecreme med ...Han fyrede op for en dejlig lommefilosofisk snak om at Mads sagde mindst og derfor nok var mest interessant.. jeg havde ikke taget selvværdet med , rent fashionmæssigt... Så jeg var ikke så kæphøj som man kunne have frygtet ! 
Uanset elskede han at afbryde vores store ambitioner-snak, med sin snak om  glidecreme .. 

men han gik.. og SÅ blev det rigtig hyggeligt.. jeg drak 1 enkelt flydende wienerbrød ...
og vi fik snakket godt om livet og fremtiden og ...og.... drømmene !

No comments: