New Bitch On The Blog

step by step - uh baby !

Friday, June 5, 2009

I've got friends in high places


Topshop.... gotta love the place !

Fandt et par " Whitney Houston"- ( I'm Your Baby Tonight) jeans.. med dejlige huller på knæene...Ikke nogen dikkedarer.... med for meget pynt og kikset slitage.. næ nej ! 
Hvis jeg bare havde haft dem, dengang jeg stod med hårbørsten foran spejlet og sang "My Name IS Not Susan".  Så ville verden måske havde været et nemmere sted at indfinde sig i   (?)

Hvad der gør dem ekstra skønne er : at jeg naturligvis købte dem af min dejlige veninde Anja.. Hun klarer ærterne derinde på Strøget- det må man sige.... (storemanager)... elsker den måde hun blander highstreet og Vintage fund... Jeg havde nok aldrig fundet dem i den rigtige længde hvis ikke det var for hende.... længde 30 !! Lyder lige lovlig lavstammet hvis du spørger mig !

Men man kan ikke klipe håret af en skaldet....eller gøre en pølse længere for den sags skyld !

Til gengæld kan man nemt klippe huller i sine jeans.. men det føles underlig destruktivt ! -Ren terapi- hvis man ikke tør tage skridtet ud og blive cutter.. så kan man starte dér... Jeg  har  det ellers  normalt, lidt stramt med slitage fra fabrikkens hånd... synes det er temmelig væmmelig poppet... med visse undtagelser,  forstås !

What say you ?

No comments: